dilluns, 13 de desembre del 2021

GATA CATTANA

 

DESPRÉS DEL BIG BANG

Poetes del món:

Sé bé que vosaltres heu naufragat altres illes,

altres temps, altres visions...

Però també sé que vau haver de fugir perseguits

pels mateixos fracassos,

pel mateix desvergonyiment que encorba columnes

i seguiu voluntats,

per la mateixa banalitat i brutalitat que ens arrasa,

des del minut u després del Big Bang

o després del setè dia,

segons l’intèrpret.

Sé bé tot això.

 

Que us van excloure,

us van prendre per intrusos

i us van obligar a pidolar

un retall per un vers,

i per un vers la vida.


JO I LES ALTRES 

Qui soc?

De vegades em costa ser altres

i d'altres em costa ser jo.

A totes les escolto.

 

LLETRA SOBRE PLEC

Si pogués, fondria la meva pell

i mullaria la meva ploma.

No vaig venir a ser carn,

vaig venir a ser escuma.

Lletra sobre plec.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada